mandag 9. februar 2015

Jammen titter sola fram :-) :-)

Mandag formiddag og jeg har fri. Det er noen fordeler med å jobbe turnus. Ungdommen skal på skolen og mannen min skal på jobb. Husfreden senker seg og jeg kan gjøre som jeg vil, nesten hvertfall. Et spanskkurs må leveres inn på biblioteket i dag. 5 grader pluss i skyggen og sola som glimter bak lettere
skydekke, da tar jeg beina fatt. Jeg får en forfriskende spasertur som gir meg vårstemning.

Jeg har hatt jobbehelg, og har ikke fått så mye tid til lesing som jeg ønsker. Likevel er jeg godt igang med Tore Renbergs "Angrep fra alle kanter". Jeg har kommet til s. 108. Rikki og Ben har greid å rane til seg 10 000 kr og planlegger å stikke av fra en gjerrig, voldelig far og en psykisk syk mor. De ønsker å reise til onkel Rudi, som faren ikke kan fordra.

Jeg akter å sette av god tid til lesing også idag. En god bok gjør dagen enda bedre! :-)


Blogglisten hits


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar